Флагманський седан Audi A8 «навчили» піднімати колеса перед купинами

Замість стабілізаторів в автомобілі використовується титанова конструкція, на яку встановлені чотири електродвигуни (по одному на колесо), які живляться від 48-вольтової системи і передають до 1100 Н·м крутного моменту. Така конструкція дозволяє змінювати положення кузова, гасити крени на поворотах і гальмуваннях.

Камера, встановлена на лобовому склі, сканує рельєф перед автомобілем вісімнадцять разів за секунду. Реагуючи на інформацію, що надійшла, блок управління змінює жорсткість підвіски, витрачаючи на визначення потрібних параметрів для кожного колеса окремо за мілісекунди. Так, наприклад, при виявленні нерівностей або у разі небезпеки бічного зіткнення кузов автомобіля всього за півсекунди може бути піднято з однією з сторін на 80 мм.

Крім того, система може «піклуватися» про безпеку пасажирів. Так при виникненні небезпеки бічного зіткнення на швидкості понад 25 км/год кузов автомобіля підводиться з потрібної сторони так, щоб удар прийшовся на більш потужні силові елементи, в цьому випадку, як запевняють у компанії, навантаження на пасажира зменшується на 50%.

Використання полноуправляемого шасі дозволило зменшити радіус повороту нового седана А8, зробивши його менше, ніж у Audi А4. Як раніше повідомляли в компанії, новий флагман оснастять автономною системою автопарковки, не вимагає присутності водія в салоні і автопілотом.

Автомобіль представлять на саміті марки в Барселоні 11 липня, а публічний дебют Audi A8 відбудеться на Франкфуртському моторшоу у вересні.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *